هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول

fnonline
شهاب
elfankosh_22
hopeless
ayooooh4
EL-MaZa7Y
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
EL-MaZa7Y
El-RaYeS
El-RaYeS
EL-MaZa7Y

ذكر

قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Empty
مُساهمةموضوع: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالأربعاء أغسطس 08, 2007 6:29 am

بسم الله البرحمن الرحيم
قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول رايك بكل صراحه قول عيوب الموقع قول مميزات الموقع قول ايه الي ناقصVery Happy واحنا نعمله متخافش من حد احنا شعارنا هو الديموقراطيه والحريه ومش كلام واوعدكم اني مش همسح اي رد بدام مفيهوش الفاظ خارجه
http://www.fnonline2.tk
ayooooh4
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالأربعاء أغسطس 08, 2007 10:00 pm

اولا الموقع بجد بجد مفيهوش عيوب وانا من يوم مادخلت على الموقع والله العظيم بجد كنت ندمان انى مااعرفش الموقع ده من زمان وانا بتعب نفسى وادور فى مكان تانى واكتر عضو حبيته بصفتى اتعملت معاه فى طلب واحد بس احترمته جدا وهوا االاخ المشرف على الافلام الاجنبى متهيالى ميدو المصرى دا الاسم وطالما اتعاملت مع واحد من الموقع وطلع كده اكيد الكل ناس محترمين جدااااااااا وكمان مره بشكر الاخ المشرف على قسم الافلام الاجنبى
hopeless
Wagh Gded
Wagh Gded
hopeless

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالخميس أغسطس 09, 2007 6:07 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولاً احب اقول انى فيه موضوع حصل معايا خلانى افقد المصداقية فى المنتدى وهقولكم عليه
انا دخلت موضوع اطلب اى فيلم واجيبهولك اسرع مما تتخيل فى منتدى الافلام الاجنبى وجيت حملت فيلم وبعد ما خلصت تحميل لقيته عبارة عن مقاطع موسيقى واغانى وصور روحت قايل للمشرف على الموضوع ده راح مغير رابط الفيلم وجاب رابط غيره وبعدين طلبت منه 4 افلام يجيبهوملى وطلبت منه ان مساحة كل فيلم تكون مش اكتر من 500 ميجا لقيته جابلى فيلم واحد من الافلام ومساحته 1400 ميجا روحت قولتله انى طالب الافلام ديه اقل من 500 ميجا راح قايلى استنى عليا شوية واستنيت عليه 5 ايام وبعدين بعتله رساله قولتله انى انتظرت كتير وفين الافلام وكده راح جايبلى 3 افلام اللينكات بتاعتهم بايزة ولما قولتله شكراً على مجهودك اللى ملهوش فايده راح ماسح طلبى والافلام البازة اللى هو جبهالى وكل ما اكتبله رد يمسحه وعملت موضوع كمان فى منتدى الافلام الاجنبى ولقيته اتمسح ياريت يادمن تشوف الموضوع ده بجد عشان تحافظ على مصداقية الموقع مع العلم انى حملت فيلم كمان من الموضوع بتاعه وطلع بردوا مقاطع موسيى واغانى وصور وياريت يبققى يتأكد من الروابط قبل ما يجيبها وشكـــــراً
elfankosh_22
Moderator
Moderator
elfankosh_22

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالخميس أغسطس 09, 2007 4:28 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الي العضو العزيز hopeless
اولا الموضوع طبعا جميل ثانيا احييك علي صراحتك الغير كاملة لانك اغفلت تقريبا نص كلامك اللي انت بعتهولي في ردك وانا غلطتي الوحيدة اني فعلا مسحت ردودك اللي سيادتك بعتها وكان المفروض ابعتها للادمن عشان يلغي عضويتك من الاساس .
انا طبعا اكتفيت بمسح ردودك والافلام اللي انا قعدت مثلا يومين ببحثلك عنهم وعشان انت تيجي بكل بساطه تقولي ان مجهودي ملهوش لازمة واني بشتغل الاعضاء وافلامي مضروبه مع العلم انك كنت طالب اربع افلام ولازم يبقو اقل من 500 ميجا يعني عايز افلام تفصيل ومع ذلك انا مقلتلكش انا مقدرش وطبعا المفروض يكون الاعضاء فاهمين اني لو الفيلم مش عندي ببحث عنه واجيبه سواء من واحد زميلي وارفعه بنفسي او من موقع اخر واجربه الاول واشترك في الموقع ده عشان اجيب لحضراتكم لينك التحميل علي الجاهز .
وطبعا ده من دون مقابل انا مش باخد فلوس علي الخدمة دي لاااااااا انا عاملها حبا في المنتدي وحبا في الاعضاء ويكفي اني بتصويت الاعضاء اني اخدت افضل مشرف بالمنتدي ويكفيني ايضا رسالة العضو اللي قبلك في نفس الموضوع ده ayooooh4
واذا كان فيه فيلم اللينك بتاعه بايظ او انتهي بعد مده المفروض يعني يبقي فيه تواصل بين الاعضاء وتدخل تقولي لو سمحت اللينك الفلاني فيه غلطه وانا اغيره بكل سرور زي محصل معاك في فيلم national treasure
و المفروض تقدر مجهودي ووقتي اللي بضحي بيهم عشانكم مش تتطاول عليا باسلوب والفاظ ملهاش لازمة اظن عيب يعني وفي الاخر جي تشتكي لا حول ولا قوة الا بالله !!!!
hopeless
Wagh Gded
Wagh Gded
hopeless

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالخميس أغسطس 09, 2007 4:57 pm

اولاً انا متطاولتش عليك وثانيا كل الافلام اللى انت جايبها جايبها منقوله مش انت اللى رافعها ثالثاً انا كل اللى انا قلته انا كاتبه قدامك وقدام الاعضاء ورابعاً انا قولتلك انى لقيت الافلام ديه بمساحات كبيرة وقولتلك ان لو هتقدر بمساحات اقل من 500 ميجا اوك لو مش هتقدر خلاص وخامساً حرام جداً لما انا احمل فيلمين يقعدوا يحملوا 6 ساعات عشان خاطر حضرتك بتجيب لينكات بايزة ده حرام بجد يعنى ومشكوراً لحسن كلامك اللى فوق واحب اقولك ان مقولتش انك بتاخد فلوس وممكن لو مش قادر تجيب افلام تخلى حد غيرك يجيب ماداام انت مش قادر lol! lol! lol!
elfankosh_22
Moderator
Moderator
elfankosh_22

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالجمعة أغسطس 10, 2007 3:10 am

الجوااب بيبان من عنوانه
وواضح انك انسان محترم جدا
ولو تقدر تمسك الاشراف في قسم الافلام الاجنبي
ورينا ..........شطارتك ؛
تحياتي
EL-MaZa7Y
El-RaYeS
El-RaYeS
EL-MaZa7Y

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالجمعة أغسطس 10, 2007 3:23 am

والله مش عارف اقول ايهNo ولا اعمل ايه
elfankosh_22
Moderator
Moderator
elfankosh_22

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالجمعة أغسطس 10, 2007 3:28 am

ههههههههههههههههههه
يا ادمن كبر دماغك تلاقيه عضو في منتدي تاني
وعايز يشنع علينا Laughing
بس والله غلطتي اني مسحت ردوده اللي كان باعتها
كانت كلها قلة احترام ؛
hopeless
Wagh Gded
Wagh Gded
hopeless

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالسبت أغسطس 11, 2007 12:15 am

السلام عليكم
اولاً انا مش بشنع عليك وثانياً اوحش حاجه فى الانسان انه يكون كداب وانا كلامى مكنش فيه قلة احترام وانا مش بدور زيك على الكدب والخداع عشان خاطر اشراف سورى يعنى ملهوش لازمه اصلاً انى اكدب عشان ابقى مشرف والمفروض الواحد يبص لاخرته مش لدنيته وانا مش هشتكى تانى ولا هقول عشان خاطر الشكوى لغير الله مذله وتسلم يامان على كلامك اللى مش لذيذ ده ..... سلام
شهاب
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 3:48 pm

gfu

hgukkuy
ytylkgf
شهاب
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 3:50 pm

عيزين اغنى شعبى
fnonline
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 5:41 pm

قريب اوي هنفتح قسم للاغاني الشعبي
محمدوفيتش
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالأحد أغسطس 26, 2007 11:17 pm

ياخوي كيف احمل
,,
كده رضا
محمدوفيتش
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالأحد أغسطس 26, 2007 11:17 pm

ياخوي كيف احمل
,,
كده رضا
adnan
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 1:41 pm

اولا انا بدخل علشان انزل افلام مش بتردا تنزل عاوزة اعرف السبب
mowafey
Moderator
Moderator
mowafey

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 1:46 pm

الى adnan
الافلام اللى مش بتنزل عربى ولا اجنبى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول 15360zmmh3
non stop music @ fnonline2.tk
mowafey --------co_admin
teto_bigman@hotmail.com
theking_mowafey@hotmail.com
EL-MaZa7Y
El-RaYeS
El-RaYeS
EL-MaZa7Y

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالأحد سبتمبر 02, 2007 3:17 am

انا نفسي اعرف علي اي اساس بتقولوا الافلام مش شغاله نفسي اعرف اموت واعرف

وكده رضا بجربه علي طول وشغال علي طول

يا جماعه اتاكدوا من كلامكم
hamdro
Wagh Gded
Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول   قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول Emptyالإثنين سبتمبر 03, 2007 7:28 am

يا جمعة رمز كلمة lol lol! انت بتتحك على الى بيكلمك
للعم فقط لا غير

قول الي في قلبك اشتكي من الشرفين اشتكي من مدير الموقع قول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-