هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جمده جدااااااااا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohammed samir
Wagh Gded
Wagh Gded
mohammed samir

نكت جمده جدااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت جمده جدااااااااا   نكت جمده جدااااااااا Emptyالخميس يونيو 28, 2007 1:18 pm

1- نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا النتائج الأضراب
فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة، تانى يوم ماشوفتش حاجة، تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".
وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة"، اول يوم مشوفتش حاجة، تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة."
جت المصرية وقالت "انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة، تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال

2- بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا

3- واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

4- تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيها للمستشفى ؟؟ قاله غمض عينك وعدى الشارع

5- واحد بيسأل صاحبه انت بتعيط لية ؟؟ قاله حماتى عايزة تنط من البلكونة فقاله وانت زعلان اوى كدة علشانها؟؟ قاله لاطبعا بس الشباك مش عايز يتفتح

6- واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

7- مره نكته ماشية بتعيط ليه؟؟ عشان واحد ضحك عليها

8- واحد تاية بيسال واحد ماشي في الشارع اقرب طريق للمستشفي ايه قاله غمض عينك و عدي الشارع

Wagh Gded

مُساهمةموضوع: رد: نكت جمده جدااااااااا   نكت جمده جدااااااااا Emptyالجمعة يوليو 06, 2007 5:22 am

gooooooooooooood funnyyyyyyyyyy
ahmedaldmar
Star
Star
ahmedaldmar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نكت جمده جدااااااااا   نكت جمده جدااااااااا Emptyالجمعة يوليو 06, 2007 7:04 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلو منك بجد تسلم يا حبيبى على النكت

نكت جمده جدااااااااا
صفحة 1 من اصل 1